Brändin sielu -valmennus

Brändin sielu -valmennus

tuo näkyväksi yrityksesi hurmaavin ydin

Brändin sielu -valmennuksessa sukellamme yrityksesi ytimeen ja teemme yhdessä näkyväksi brändisi sielun. Olitpa sitten vasta perustamassa uutta yritystä tai uudelleenbrändäämässä nykyistä, sinun ei tarvitse tulla prosessiin valmiiden ajatusten tai suunnitelmien kanssa. Voit olla etsimässä vielä suuntaa, ja autan sinua löytämään sen. Valmennuksellinen prosessi tuo esiin asioita, joita et ehkä vielä itse näe, mutta jotka ovat olennaisia brändisi menestykselle.

Miltä yrityksesi tuntuu ja näyttää? Haluan tuoda esiin brändisi todellisen olemuksen – sen merkityksen ja arvot, jotka tekevät siitä ainutlaatuisen. Sielukas, visuaalinen tarina, jonka luomme yhdessä, ei pelkästään herätä tunteita vaan myös vahvistaa yrittäjän omaa voimantunnetta. Nämä kuvat houkuttelevat asiakkaasi pysähtymään ja muodostamaan syvemmän yhteyden brändiisi. 

"Brändin sielu" -valmennukseN sisältö

Suunnittelu: Ensimmäisessä vaiheessa syvennymme yritykseesi ja sen tarinaan Soul Coaching® Brand Vision Board -harjoituksella. Tässä vaiheessa kirkastetaan mikä on tärkeinä, arvot kaiken perustalla, yrityksesi ydin, pitääkö jotain muuttaa, mitä seuraavia askeleita tulee ottaa ja miltä tulevaisuus näyttää. Keskustelemme luontevista erottumisstrategioista, esimerkiksi käyttäen apuna brändiarkkityyppejä, värivuodenaikoja ja tekemällä mielikuvaharjoituksen tulevaisuuteen, joka auttaa hahmottamaan yrityksen pitkän aikavälin visiota. Tämän vaiheen päätteeksi määrittelemme pääviestit, jotka haluamme kuvien välittävän.

Kuvaussuunitelma: Tapaamisen jälkeen tiivistän suunnittelutapaamisen pääkohdat kuvaussuunnitelmaksi moodboardille. Moodboardissa näkyy visuaalisesti brändin ydin ja kuvaideat, joita lähdetään luomaan yhdessä. Sovitaan kuvauksen ajankohdasta ja yksityiskohdista.

Brändikuvaus ja kuvien toimitus: Kuvaus toteutetaan suunnitellusti ja saat nopeasti käyttöösi monipuoliset ja erottuvat brändikuvat,
jotka heijastavat brändisi sielukasta ja ainutlaatuista identiteettiä.

 

”BrändiN SIELU” kuvauksen hinta

Kuvausmaksu sisältää valmistavat harjoitukset, suunnittelutapaamisen ja brändillesi räätälöidyn valokuvauksen:
2-3 tunnin brändikuvaus 450 €

Viimeistellyt kuvatiedostot valitaan kuvauksen jälkeen:
300 € / 10 digikuvaa (30 € / kuva)
500 € / 20 digikuvaa (25 € / kuva)
1000 € / 50 digikuvaa (20 € / kuva)
 

Hintoihin lisätään ALV 25,5 %

Asiakaspalaute "brändin sielu" prosessista

Ainon kanssa kuvausprosessi alkoi syvältä kaiken ytimestä, mistä haluankin kaiken aina alkavan. Soul Coaching alkuvalmennus vei kaiken alkujuurille, mistä minussa ja brändissäni oli kyse. Mikä oli sitä kaikkein kirkkainta ydinvärähdettä, jonka halusin maailmalle näyttää. Pohdin paljon mikä olisi kuvissa oleellista ja mikä ei. Mikä kertoi tärkeimmän, mikä oli ylimääräistä. Haastoin itseni menemään kohti sitä mikä kaikkein eniten resonoi ja toisaalta, minkä en ollut ajatellut kuitenkaan ihan olevan aiemmin mahdollista. Pelkäsin olevani liian vaativa ja tarkka asiakas, joten Ainolle lähettämäni brändivisioni moodboardit ja Ainon asenne, että todellakin tehdään jotakin tuollaista, tuntui ensin vähän epärealistiselta. Kyse ei ollut siitä, että olisin halunnut kuviin varsinaisesti jotakin epärealistista, vaan miten vaikeaksi olin kokenut löytää ne hienovaraiset elementit jotka saisivat sen luonnollisimman sisäisen maailmani avautumaan kameralle. Kaiken jälkeen koen, että itseasiassa onnistuimme.

Pystyin luottamaan Ainoon, että hän löytäisi juuri ne kulmat ja auttaisi luomaan tunnelmat, jotka toisivat esiin mitä tavoittelimme. Samalla tämä kaikki ei ollut mitään erityistä, mutta samalla hyvin erityistä. Prosessissa ensisijaista oli, että Aino tiesi mitä halusin ilmentää ja mikä oli tarinani. Kun kerroin miksi jokin oli tärkeää, Aino ymmärsi miksi. Kuvattavana olo ei myöskään ikinä ole ollut minulle helppoa, mutta joidenkin edessä helpompaa. Aino oli sellainen. En oikeastaan edes tiennyt että pystyin tuottamaan sellaisia ilmeitä, jollaisten aikana Aino onnistui painamaan kameran laukaisinta. Ainon läsnäolo kuvauksissa oli samaan aikaan hyvin neutraalia ja tavallaan huomaamatonta, mutta samalla koin, etten ollut yksin. Aino oli erikoisella tavalla minulle anonyymisti koko maailma, jota kohti katsoa ja avautua.

atelieraino-yrityskuvaus-brandikuvaus-valokuvaajakirkkonummi-002

Suvi sistonen

Kuki by Suvi

"Brändin sielu" kuvausten galleria

CASE: Vanla Online brändikuvaus

Vanla Online halusi täysin erilaiset brändikuvat, kun mitä he olivat tottuneet näkemään. Suunnittelutapaamisessa ennen valokuvausta ideoitiin Outlaw-brändiarkkityypille sopiva nuorekas, leikittelevä ja värikäs brändi- ja henkilökuvauspäivä. Alla Ida kertoo miten kuvausprosessi eteni. 

Meidän tarina Ainon kanssa alkoi, kun yksi porukastamme törmäsi Ainon ottamiin kuviin ja ihastui niiden fiilikseen. Kun otettiin yhteyttä Ainoon, tajuttiin heti, että haluamme tehdä hänen kanssaan yhteistyötä. Aino oli todella lähestyttävä ja hänen kuvansa puhuivat puolestaan! Aino sulautui meidän tiimiin kuin olisi ollut osa sitä. Kuvauspäivä oli ihan huippu; otettiin valtavasti kuvia, naurettiin ja pidettiin hauskaa. Saatiin taltioitua niitä aitoja hetkiä, jotka kertovat meidän tarinan. Lopputulos oli juuri sitä, mitä haettiin ja siitä ollaan erittäin kiitollisia!​

henkilostokuvaus-vanla-atelieraino

Ida Hirvonen

Vanla Online Oy

1. Miltä Vanlan brändi näyttää

Ensimmäisenä tarkastelimme brändiämme visuaalisesti tekemällä Ainon ohjeistamalla moodboard-harjoituksella. Tämä oli innostava tehtävä koko tiimille ja oli kiinnostavaa nähdä, millaisia näkemyksiä jokainen toi esille ja miten kukin tulkitsee brändiämme.

This exercise not only clarified the visual identity of our brand but also strengthened team spirit. 

2. Planning the photoshoot

Seuraavaksi istuimme alas Ainon kanssa, jolloin hän pääsi tutustumaan koko tiimiimme. Tarkastelimme moodboardeja ja jokainen pääsi jakamaan omia ajatuksiaan. Ideoimme kuvausta yhdessä ja lopulta saimme selkeän vision siitä, miltä haluamme brändimme näyttävän ja miten haluamme erottua.

3. The photoshoot

At the beginning of the photoshoot day we were a bit nervous, but Aino quickly helped our team to relax. Soon, we were just having fun, and Aino captured genuine moments. Our whole team enjoyed the photoshoot, and we eagerly look forward to the next one!

en_US